The Dark Pictures Anthology House of Ashes Pre-Order
Pre-order now and receive the Curator's Cut, featuring new scenes playable from the other characters' perspectives with brand new choices and decisions to make. The Curator's Cut is only available once you have completed the main story. The Dark Pictures Anthology is a series of standalone, cinematic branching horror games where the decisions you make in the game determine the story and the outcome you receive. House of Ashes is the third game in the series. In House of Ashes, at the close of the Iraq War, Special Forces hunting for weapons of mass destruction unearth something far deadlier – a buried Sumerian temple containing a nest of unearthly creatures. To survive the night below, they must forge a brotherhood with their enemies from the world above. - Navigate the underworld and escape a terrifying threat Fight your way out of a buried Sumerian temple against hordes of deadly monsters that have claimed you as prey. - The enemy of your enemy is your friend This time, your crew is composed of 2 opposing factions that rarely see eye to eye. Can you put aside your characters' rivalries to fight together as one? - Don't play alone The two critically acclaimed multiplayer modes are back. Share your story online with a friend or aim for safety in numbers through the offline 5-player pass-the-pad mode.