Terminator Dark Fate Pack – Grace and Rev-9
The Terminator Dark Fate Pack 2 includes Grace and the Rev-9 for use in Gears 5 multiplayer. It also includes themed banner, blood spray and mark. Terminator Dark Fate and its associated logos are trademarks and intellectual property of Skydance Media and are used under license to Microsoft Corporation.