SWORD ART ONLINE Last Recollection DEMO
This is a demo for SWORD ART ONLINE Last Recollection. Players are able to experience the opening chapter of the game on this demo. Save data from the demo can be carried over to the retail version. The culmination of the SWORD ART ONLINE game series, Last Recollection features the largest roster of SAO playable characters and sub scenarios! Based on SWORD ART ONLINE’s War of Underworld anime arc, a new story unfolds with tough challenges that await our beloved hero, Kirito, and his new friends. Players will unmask the Dark Knight and find out if Kirito and the crew will survive the relentless battling against the forces of the Dark Territory! With fast and stylish combat, the gameplay boasts MMO-like battles! Experience an exciting and elevated battle system with your friends against familiar foes from the SWORD ART ONLINE series.