SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Pre-Order Bundle
Preorder now and gain access to: - Kirito SAO Costume - Asuna SAO Costume - Silver Assault Rifle Your choices are heavier and faster than a bullet. Experience an original story where you are the protagonist in the world of Gun Gale Online. Create your own avatar and explore devastated lands with your partner AI while experiencing exciting third person shooting in this action RPG. Encounter enemies and run into new and familiar faces from the Sword Art Online series. Interact with characters from the Sword Art Online original novels, anime and previous games as you navigate a world that is vastly personalized and visually enhanced. As an action based RPG, gun battle plays a large role unlike previous games, with unique and realistic designs resembling something out of a sci-fi movie and numerous other weapons and fighting styles to choose from. Stunning visuals also accompany this game thanks to the power of the Unreal Engine 4, which lends realism to the textures and materials, further immersing the player into the dynamic world. Full dive into Sword Art Online: Fatal Bullet.