Styx: Master of Shadows + Styx: Shards of Darkness
Dive into the dark fantasy universe of Styx with this double-pack edition featuring both Styx: Master of Shadows and Styx: Shards of Darkness. Guide Styx through 2 unique vertical and multi-layered adventures, and use Styx stealth abilities to assassinate or sneak past enemies. In Styx: Master of Shadows, explore the Tower of Akenash, home to the World Tree, source of the Amber – a powerful and magical golden sap – prowling through the shadows with aide of a host of special abilities refined throughout Styx’s 200 years of history. In Shards of Darkness, explore and master huge open environments, alone or in co-op with a friend. Assassinate or sneak past enemies – from humans, Elves, and Dwarves to much more fearsome, colossal creatures – and experiment with a new array of lethal abilities and weapons in your goblin assassin's arsenal.