Spacelines from the Far Out_TGA21Demo
In A Galaxy Far, Far Procedural... Welcome to 'Spacelines from the Far Out' a game that blends the golden era of air travel with the utopian space age of the ’60s, with a unique blend of non-violent co-op and roguelike gameplay! An original sci-fi universe filled with all the annoyances you’ve come to expect from being in the commercial Spaceline industry, in a space odyssey adventure for you, or with up to 4 friends. And thanks to the robust (and sometimes mean) AI Director, every trip feels chaotically unique. No one said this was going to be easy: With tons of mechanics in store for you to master (or survive), such as piloting, repairing, cleaning, cooking, and dancing, you’ll never be bored! And for all the space-treasure hunters out there: Tons of unlockable upgrades, ships, playable characters to collect, and more are waiting for you on the event horizon.