SMITE Season Pass 2022
Get Exclusive content for every new God, all-year long, with the SMITE Season Pass 2022! You’ll get all of the following incredible content for each God as they are released in 2022: - Voice Pack - Limited Ascended Skin - Additional Tier 1 Skin - Emotes (Wave and Clap) Plus: Instantly unlock three cosmetics you can only get in the Season Pass: The Limited Space Scoundrel Danzaburou Skin, Space Scoundrel Loading Screen, and the Most Wanted Title. As a special bonus, you’ll receive 1000 Gems to spend on in-game cosmetics, Battle Passes and more -- the choice is yours! (If you don’t own the God Pack, you’ll also unlock all new Season 9 Gods.)