Shadow of the Tomb Raider - Season Pass
The Shadow of the Tomb Raider - Season Pass includes the following content: - 7 challenge tombs (either co-op or single player). - 7 weapons, outfits, and skills - Multiple narrative side missions - 1 of each of the above will be exclusive to the Season Pass Be sure to secure your Season Pass today!