Shadow of the Tomb Raider - Digital Deluxe Edition
Experience Lara Croft’s defining moment as she becomes the Tomb Raider. In Shadow of the Tomb Raider, Lara must master a deadly jungle, overcome terrifying tombs, and persevere through her darkest hour. As she races to save the world from a Maya apocalypse, Lara must become the Tomb Raider she is destined to be. The Digital Deluxe Edition includes: - Additional weapon/outfit - Original Game Soundtrack - Additional Skills Booster Pack (Limited Time Offer) Survive and Thrive: Master the jungle to survive. Explore underwater environments filled with crevasses and deep tunnel systems. Become One With the Jungle: Lara must use the jungle to her advantage to strike suddenly and disappear like a jaguar, instilling fear in her enemies. Discover Brutal Tombs: Terrifying tombs, filled with deadly puzzles, require advanced traversal techniques to be accessed. Uncover Living History: Discover a hidden city and explore the biggest Tomb Raider hub ever.