Seeds of Resilience
Build a village on a deserted island, and prepare for merciless natural disasters! Learn to choose the right items, understand nature's patterns, use real medieval construction and craft techniques in this turn-based management game. Build your civilization step-by-step: From stone axes and stick shelters to waterwheel powered mechanized workshops! All with realistic technologies and constructions.