Season One Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as your Renown increases! Score emotes, premium cosmetics and even brand new Pirate Emporium stock before other players while you rack up Renown on the seas. Season One's Plunder Pass offering includes the debut of the intimidating Dark Warsmith Blunderbuss, Eye of Reach, Pistol and Cutlass along with the grand Silver Skull Sails, while other unlockables include the Ruby Splashtail Monarch Costume and Fishing Rod, the Crab Dab and Mysteriously Casual emotes, the Bear & Bird Wheel and the stunning Collector's Night Wulf Figurehead.