Sea of Sands Sailor Bundle
Outfit your pirates with weapons and attire from a distant desert kingdom. Anyone who sails as part of your crew can equip a Crew Costume to accompany your Captain's attire. The Sea of Sands Sailor Bundle contains the Sea of Sands Crew Set, Weapons, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.