Rival Stars Horse Racing
Play Rival Stars Horse Racing for the ultimate horse racing and riding experience. Handed the keys to a rundown ranch, it’s up to you to restore your family’s legacy and become an equestrian legend! With the help of a host of colorful characters, you’ll raise charming foals, manage your dream stable of horses, and bring the ranch back to its former glory. Ride your way — take the reins to feel the thrill and thunder on the racecourse, hone your jumping skills on the Cross Country course, explore the ranch with your horses, and so much more.