Rise of the Tomb Raider Season Pass
The Rise of the Tomb Raider Season Pass has been updated with all-new content. Explore Croft Manor in the new “Blood Ties” story, then defend it against a zombie invasion in “Lara’s Nightmare”. Survive extreme conditions with a friend in the new online Co-Op Endurance mode, and brave the new “Extreme Survivor” difficulty. Also features an outfit and weapon inspired by Tomb Raider III, and 5 classic Lara skins. Existing DLC will challenge you to explore a new tomb that houses an ancient terror in Baba Yaga: The Temple of the Witch, and combat waves of infected predators in Cold Darkness Awakened. With 12 outfits, 7 weapons, 35 Expedition cards, and more, this is the complete DLC collection for the award-winning Rise of the Tomb Raider.