Resident Evil Village Gameplay Demo
In the wake of a shocking incident, Ethan's search for his kidnapped daughter brings him to a remote village, but what awaits him there? This demo lets you experience a taste of the survival horror sensation, Resident Evil Village. A time limit applies on how long you can play. Don't miss out! Note: Availability subject to change without notice. Please check the official website for further details.