RESIDENT EVIL 2 1-Shot Demo
This specially tuned demo allows you to experience the newly reimagined Resident Evil 2, but be warned: whilst you can continue as many times as you like after dying, you'll only have 30 MINUTES to complete the demo. Take in the horror atmosphere at your own pace, or make a desperate dash to solve all the puzzles Raccoon Police Department has to offer? The choice is yours! Note: this demo is available until 1/31/2019. You must be signed in and have an active internet connection to play. If the application gets disconnected and goes offline during gameplay, the time counter will continue to progress upon returning to the title screen. Please reconnect once the warning message has been displayed, or exit the game once if any disconnection issues have been encountered.