REANIMAL - Demo
Welcome to the hellish world of REANIMAL. In this exclusive playable demo of the game’s opening chapters, you will venture into the abandoned Mill in search of one of your missing friends, and learn quickly that co-operation is the only means of survival. Taking place at the very beginning of the game, you will learn how The Boy & The Girl meet and, more importantly, get a hint of why they might be here. At the same time, you will get your first taste of riding the boat around this dark & unforgiving place. As you find your way through the fog to the shores of The Mill, your search for Hood will introduce you to the many obstacles that block your path, including an encounter with her disfigured captor, known only as Sniffer. Luckily, in this demo you will not have to defeat him - we’re saving that delight for the full game! Features Immerse yourself in a brand-new world created by Tarsier Studios, filled with mystery and unspeakable horror Meet the two main playable characters, The Boy & The Girl, as they search for the first of their missing friends Explore the Mill & The Trainyard, and the first fragments of the mysterious story that lies beneath it all Experience a first taste of Tarsier Studios' unique brand of co-op horror, where you must learn to work together to survive, whether riding by boat or exploring on foot.