Pinball Frenzy Live Edition
Flipper Pinball 3D establishes a new standard about on-device pinball games, thanks to its hyper-realistic physic and the quality of its graphics and sound ambience. Features: -Extra balls -Multi-balls -Awesome combos and neon effects -Hi-Fi Sound Effects and Musics Please check gamepad screenshot for detailed controls Find back the atmosphere of the best pub games et make proof of dexterity and ability like at the great era of pinball madness!