PAYDAY 2 - CRIMEWAVE EDITION - THE BIG SCORE Game Bundle
PAYDAY2 - THE BIG SCORE Game Bundle is the total package. It comes complete with the PAYDAY 2 CRIMEWAVE EDITION game, plus THE BIG SCORE DLC Bundle! This complete bundle comes loaded with content including, heists, weapons, characters, masks and more! It is the biggest score in the history of PAYDAY!