Paladins Digital Deluxe Edition 2019 + 2020
Experience the best way to play Paladins! The Paladins Digital Deluxe Edition 2019 + 2020 includes the Champions Pack and the Season Pass 2019 + 2020 at a savings over buying them separately. You’ll get every current and future Champion in Paladins -- forever! That means you’ll have instant access to the current roster of 40+ characters, and instantly unlock the newest Champions upon their release. Plus: You’ll get Exclusive content for new Champions, all year long! Get every new Voice Pack, Season Pass Limited Skins, Unlocked Talents, Emotes, MVP Poses, and more for every new Champion released in 2019 and 2020! Best of all, you’ll instantly unlock three cosmetics you can only get in the Season Pass: The Limited Legionnaire Viktor skin, Legionnaire Warhorse Mount, and an Avatar. As a special bonus, you’ll also receive 1,500 Crystals! Unlock the newest Battle Pass, a favorite Skin, or an Event bundle -- the choice is yours!