Pacific Wings (Xbox-Edition)
Pacific Wings is a vertical scrolling shoot-em-up and it features retro-style-graphics. The story plays during the "Battle of Midway" in 1942 where you have to fly an American P-38-airplane against all kinds of japanese airplanes. Features: - 20 incredible levels (2 for free, others as in-app-purchase) - Retro-style graphics! - 4 different weaponupgrades on your plane! - different enemies! If you find bugs or have any suggestions to make "Pacific Wings" even better please tell us!