Owlen and the Spirits of the Past
Embark on a heartfelt journey as Owlen, a small owl soaring through mystical worlds filled with wonder and secrets. Guided by the voices of ancient spirits, you must restore balance by flying through magical circles, bringing plants, trees, and wildlife back to life. While exploring, you’ll uncover hidden memory shards scattered across the lands. These shards hold the forgotten past and reveal Owlen’s true mission. Collect enough of them to progress into new worlds, each with its own theme, atmosphere, and story. At the beginning of each level, you are introduced to the world’s history and setting. As you fly, spirits may call to you, offering guidance, requests, or glimpses of their memories. Your journey is one of freedom, discovery, and restoration — as you seek to heal the lands and uncover the ancient truth.