Outbreak: Shades of Horror Playable Demo
After surviving a gruesome accident, you awake in a city overrun with the undead. Find a way to escape before the infection consumes you in this next generation survival horror experience. The Outbreak: Shades of Horror Playable Teaser is designed to be an atmospheric demonstration of the tone and story of a single survivor. This demo is only playable in first person view, but the full release will feature a large cast of survivors, and your choice of playing in retro fixed camera, over-the-shoulder or first person shooter view alone or with up to three friends as you try to escape from the city.