Oceanhorn - Monster of Uncharted Seas (Demo)
Enjoy the first chapter for free! You wake up and find a letter from your father. He is gone… The only lead is his old notebook and a mysterious necklace. What happened? Explore the islands of Uncharted Seas, a world filled with many dangers, puzzles and secrets. Fight monsters, learn to use magic and discover ancient treasures which will help you on your quest. Use all your wits and skill to unravel the mysteries of ancient kingdom Arcadia and sea monster Oceanhorn. Oceanhorn combines captivating storytelling, breathtaking 3D visuals and exciting gameplay into one massive action adventure experience you will never forget. Enjoy an incredible soundtrack from the best video game composers in the world: Nobuo Uematsu (Final Fantasy*) and Kenji Ito (Seiken Densetsu*)