NBA 2K24 Pro Season Pass: Season 1
The NBA 2K24 Pro Pass: Season 1 takes your MyCAREER and MyTEAM experience to the next level. The Pro Pass unlocks access to 40 levels of earnable premium rewards, including up to 45,000 VC as you progress through the Season on your way to level 40! Get the Season 1 Pro Pass and automatically receive an animated green release arm sleeve, a pair of checkerboard striped short shorts, a Ruby Giannis Antetokounmpo MyTEAM card, & a limitless range HOF Badge! *NBA 2K24 Pro Season Pass requires base game, internet connection and NBA 2K Account.