NBA 2K19 20th Anniversary Edition
NOTE: All multiplayer servers for NBA 2K19 will be shutdown as of 12/31/2020. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. The NBA 2K19 20th Anniversary Edition includes the following digital items: - 100,000 Virtual Currency - 50,000 MyTEAM points - 20 MyTEAM League Packs (delivered one a week) - 10 MyTEAM Heat Check Packs (delivered one a week beginning at the start of the NBA season) - Sapphire LeBron James and Sapphire Giannis Antetokounmpo MyTEAM cards - 5 LeBron-themed murals for MyCOURT - LeBron MyCOURT design - King's Collection - Nike LeBron apparel & footwear (20 pairs at launch, and 5 additional pairs post-launch)