Magic 2015 - Garruk's Revenge Expansion
Walk in the footsteps of the Multiverse’s greatest hunter with the Magic 2015 – Garruk’s Revenge expansion! Take on the role of Garruk across hours of new gameplay. Featuring an all-new Campaign, new cards to collect, and much more! Early Bird Bonus: Players who purchased the Complete Bundle, Card Collection Bundle, or Premium Boosters for Magic 2015 prior to 11/5/2014 automatically get the Garruk’s Revenge campaign added to their account!