Little Strays - Havana
Step into the paws of a fearless feline in an action-packed arcade adventure built for one or two players. Explore streets, sun-drenched rooftops, and hidden corners across 6 brand-new levels in Havana City. Scavenge for food, rescue frightened kittens, and outsmart every obstacle in a race against time. With 22 total levels and a thrilling split-screen mode, team up with a friend or face off head-to-head to save the most strays. The city needs a hero! Will it be you?