KINGDOM HEARTS Ⅲ Re Mind (ASIA)
※This is the Japanese voices and Traditional Chinese, Korean subtitles version. Re Mind—The other tale that unfolded during the climax of KINGDOM HEARTS III. Determined to rescue Kairi, Sora travels to the Keyblade Graveyard a short time before the final battle was to take place. Lacking a corporeal form, he traces the hearts of the seven guardians of light. Through experiencing their personal battles firsthand, Sora is about to discover truths that he has never before imagined. * The retail version of KINGDOM HEARTS III is required to use this content. Please also make sure to update to the latest version. * This product does not contain the concert video content and it is not available as a standalone purchase. After purchasing this product, you will only be able to view the concert video content by additionally purchasing “KINGDOM HEARTS III Re Mind + Concert Video” at full price.