Jettomero: Hero of the Universe
Play as Jettomero, a giant, indestructible, and incredibly clumsy robot determined to save the human race. Explore a procedurally generated universe by flying through space and landing on planets while trying not to destroy everything in your path. Relax as you blast through the cosmos on a hero's uncertain quest. Will you ever save the humans? Jettomero offers a unique and charming experience for players of all backgrounds. - Unlock backstory to learn the origin of Jettomero. - Drift from planet to planet while enjoying the original mesmerizing down-tempo sci-fi soundtrack. - Discover secrets and collect new parts to dress up your hero. - Frame and capture the universe in photo mode using stylized filters in the game's vibrant comic-like world.