Jet Car Stunts
Feel the thrill of supersonic racing, miles above the ground! Drive a Jet Car, a hybrid between a racing car and a jet plane, and race your way through the most devious tracks full of jumps, loops, free falls and sharp turns. Use your jet engine to perform mile-long jumps, find shortcuts and new paths and challenge the best racers around the world! Always at the edge of control, never sure if you are going to make the next turn, with breath-taking jumps... Jet Car Stunts is the most thrilling racing experience of the year. Packed with improved tracks, new cars and new game modes, this is the definitive version of Jet Car Stunts on any platform!