Your mission takes you to picture perfect Whittleton Creek in Vermont, USA - the quintessential American suburb. Experience wide roads flanked by yellowing maple trees, carefully groomed front yards and beautiful houses inhabited by neighborly people enjoying a quiet Saturday.