HITMAN 2 – Isle of Sgail Pack
Welcome to the Isle of Sgail, one of the most secretive places on Earth. Located somewhere in the North Atlantic, this mysterious location is preparing to host a gathering of Ark Society members – but not all of them will make it out alive. Get started with HITMAN 2 today and enter the world of assassinations in style with the Isle of Sgail Pack. Included in the Isle of Sgail Pack: - Isle of Sgail (North Atlantic) sandbox location - Hawke's Bay (New Zealand) sandbox location - Contracts Mode for the Isle of Sgail & Hawke's Bay - Himmelstein (Austria) Sniper Assassin Map - All permanent and future content for the Isle of Sgail and Hawke's Bay If you enjoy this pack and want more HITMAN 2 in your life, you can upgrade to the full HITMAN 2 experience at a reduced cost via the Upgrade Pack.