HeartZ: Co-Hope Puzzles
HeartZ offers you a hearty combination of platform, action, puzzle and local co-op gaming. Outsmart traps and solve mysteries in each room and level while getting rid of Dr. Nylus' soldiers and machines! Kick, jump, fart, teleport, explode, hack, scare, and bite your way through finely tweaked and mischievously designed levels! Ready to become test subject of the year? Die in many entertaining ways in a colorful and unforgiving world! HeartZ can be played solo or up to 3 players locally. Every single mechanism and level has been designed to perfectly adjust to the number of players – an awesome single player experience, and a wicked multiplayer one!