Gears of War: Ultimate Edition - Day One Version
Once purchase is complete, download this game by selecting the “Manage” button on the product details page on your console. The landmark original Gears of War returns, stunningly remastered and modernized for Xbox One. Includes base game, Animated Immulsion Skin and Civilian Anya multiplayer character for use in multiplayer matches.