Forza Motorsport 7 Hoonigan Car Pack
This add-on pack features 7 new cars for you to collect, race, and customize, including the 1965 Ford "Hoonicorn" Mustang, 1955 Hoonigan Chevrolet Belair, 1972 Hoonigan Chevrolet Napalm Nova, 1978 Hoonigan Ford Escort RS1800, 1992 Hoonigan Mazda RX-7 Twerkstallion, 2003 Holden Commodore Ute, and the 1991 Rauh-Welt Begriff Porsche 911 Turbo. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost.