Forza Motorsport 7 1984 Nissan #11 Skyline Turbo Super Silhouette
The Forza Motorsport 7 Spotlight car for September is the 1984 Nissan #11 Skyline Turbo Super Silhouette. We're celebrating the history of Super Silhouette racing with Nissan’s fire-spitting Group 5 racer as a FREE download for our players! Once this add-on is acquired, you are granted a one-time only, free addition to each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge. Requires Forza Motorsport 7 to play.