Forza Motorsport 6 Meguiar’s Car Pack
The Meguiar’s Car Pack for Forza Motorsport 6 features seven cars for you to collect, race, and customize, including the 1967 Mercedes-Benz 280 SL, 1988 Jaguar #60 Castrol Jaguar Racing XJR-9, and the extreme 2015 Ferrari 488 GTB. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 6 garage, with no additional cost.