Forza Motorsport 5 VIP Membership
Supercharge your Forza Motorsport 5 experience with VIP membership! VIP members receive five exclusive VIP cars: 1965 Shelby Cobra 427 S/C, 1987 RUF CTR Yellowbird, 1991 Mazda #55 787B, 2011 Ford F150 SVT Raptor, 2011 Bugatti Veyron Super Sport. Members also receive benefits, including 2x player reward acceleration, access to exclusive special online events, and more.