Forza Horizon 4 Standard Edition
Dynamic seasons change everything at the world’s greatest automotive festival. Go it alone or team up with others to explore beautiful and historic Britain in a shared open world. Collect, modify and drive over 450 cars. Race, stunt, create and explore – choose your own path to become a Horizon Superstar. The Forza Horizon 4 Standard Edition digital bundle includes the full game of Forza Horizon 4 and the Formula Drift Car Pack. Pre-order the Forza Horizon 4 Standard Edition digital bundle by October 2, 2018 and receive the Formula Drift Car Pack in both Forza Motorsport 7 and Forza Horizon 4.