Forza Horizon 3 Hoonigan Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 1965 Hoonigan Ford "Hoonicorn" Mustang, 1979 Hoonigan Baldwin Motorsports "Loki" K5 Blazer, 1955 Hoonigan Chevrolet Bel Air, 1972 Hoonigan Chevrolet "Napalm Nova", 1978 Hoonigan Ford Escort RS1800, 1992 Hoonigan Mazda RX-7 Twerkstallion, and 1991 Hoonigan Rauh-Welt Begriff Porsche 911 Turbo. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 3 garage, with no additional in-game credit cost.