Forza Horizon 2 Ultimate - 10th Anniversary Edition
Get huge bundle savings with the Forza Horizon 2 Ultimate Edition! This edition includes the full version of Forza Horizon 2, the Forza Hub app for Xbox One, VIP cars and membership, the Ten Year Anniversary Car Pack, and the Forza Horizon 2 Car Pass, all at a discounted price! With Forza Hub, collect Forza Rewards, check out the latest Forza news, and much more. VIP membership includes the five-car VIP Car Pack (2012 Lamborghini Urus, 2014 Tesla Model S, 1967 Ferrari 330 P4, 1949 Mercury Coupe, and the 2013 Donkervoort D8 GTO), 2x player reward acceleration, access to exclusive game events, in-game gifts from the Forza community team, and special in-game recognition. The Forza Horizon 2 Car Pass gets you access to the first six monthly car packs (5 cars each). Car Pass owners will also receive an exclusive bonus car, the 2010 Noble M600. The Car Pass, Ten Year Anniversary Car Pack and VIP Car Pack adds up to 46 additional cars to collect, race, and customize in Forza Horizon 2!