Farmer's Dynasty Deluxe Edition Pre-Order
THE PERFECT COMBINATION OF FARMING SIMULATION AND LIFE SIMULATION More than just an agricultural simulation: in Farmer’s Dynasty, you have to rebuild your farm and develop your heritage, start a family, handle your relationships and, of course, manage your crops to prosper. THE FARMER AND HIS MACHINES Dozens of authentic farming machines you can use to cultivate your fields and optimize your yields. CHOOSE THE CROPS AND LIVESTOCK Become an experienced farmer, expand your farm and invest in new fields so you can diversify and harvest even more. MAKE NEW FRIENDS Earn your neighbours' gratitude by accomplishing quests. Maybe you'll end up marrying one of them? The Deluxe Edition provides access to the following official content: - The Lindner Geotrac 90 tractor - The Amazone D9 6000 seed drill - The Krampe Big Body 900 tipper - The Fliegl DK 110-88 dumper By preordering the game, you will receive the tractor your grandfather used and a special material for your farm's roof.