Exoprimal Deluxe Edition
Exoprimal is an online, team-based action game that pits humanity's cutting-edge exosuit technology against history's most ferocious beasts – dinosaurs. Exosuits are grouped into different roles, and players will pilot these exosuits to hold firm against overwhelming dinosaur swarms in online-only, team-based action game modes. Dino Survival, the main game mode, sees two teams of five players compete in a variety of PvE and PvP missions. Players will be transported to the scene of the latest dinosaur outbreak and follow Leviathan's guidance to complete objectives. The team that completes the mission first will emerge victorious. Whether players are engaging the other team directly, or fighting alongside them against a common enemy, the aim is to accomplish objectives as quickly as possible. Missions vary depending on player skill and other factors, meaning no two matches will unfold the same way. Product Information - Exoprimal - Head Start Kit ** - Vigilant Early Unlock Ticket - Murasame Early Unlock Ticket - Nimbus Early Unlock Ticket - Paladin exosuit skin (Vigilant) - White Guardian exosuit skin (Murasame) - Wonderland exosuit skin (Nimbus) Limited Time Bonus - Survival Pass Season 1: Premium Tier ** ** Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it. Note: Early Unlock Tickets can be purchased even if you have already unlocked the corresponding exosuit, or if you already satisfy its unlock conditions. Be careful not to purchase an Early Unlock Ticket for an exosuit you have unlocked. Skins are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Survival Pass rewards will change from season to season. Rewards cannot be obtained after a season has concluded. Each season's Premium Tier may be made available for purchase again at a later date. The limited special bonus may be obtained by pre-ordering the Exoprimal Deluxe Edition or purchasing Exoprimal during season 1. The Head Start Kit and the Survival Pass Season 1: Premium Tier may be purchased separately. Be careful not to purchase these products if you already own them. Visit the official website for more details about the Head Start Kit and the Survival Pass Season 1: Premium Tier. Online Play * A Capcom ID and internet connection is required to play this game. * For information on the services related to Capcom ID and how to use it, please visit the official Capcom ID website cid.capcom.com. Please note that there may be cases wherein use of Capcom ID is age-restricted. * Capcom may temporarily suspend online services in the event of unforeseen circumstances.