Empire of Sin Pre-Order
Pre-Order now to receive The Good Son Pack! Help Cyril Mcrae reconnect with his estranged father by fighting alongside him and recruiting him into your gang. Includes exclusive in-game mission and recruitable gangster. Empire of Sin is a new strategy game brought to you by Romero Games and Paradox Interactive that puts you at the heart of the ruthless criminal underworld of 1920s Prohibition-era Chicago. Slip into the shoes of one of the fourteen real and historically inspired mob bosses such as Al Capone, Stephanie St. Clair or Goldie Garneau and assemble a rag-tag gang, build and manage your criminal empire, and defend your turf from rival gangs. It’s up to you to hustle, charm and intimidate your way to the top and do whatever it takes to stay there - break a leg!