Echoes of the End: Enhanced Edition
Embark on the Journey of a Lifetime Play as Ryn, a powerful vestige born with an affinity for ancient magic. When her brother is captured by a totalitarian empire and war threatens to consume her homeland, she must rise to protect both her family, and her people. Joined by Abram, a seasoned scholar with a haunted past, Ryn embarks on a journey that will test their newly-forged bond, uncover buried secrets, and challenge what it truly means to wield power in a world on the brink of collapse. A Broken World of Beauty and Conflict Inspired by the untamed landscapes of Iceland, Echoes of the End spans glaciers, volcanic depths, and forgotten ruins, where magic and machinery intertwine. Explore a handcrafted world filled with monsters, mysteries, and the relics of a lost civilization. Master Combat with Sword and Magic Flow seamlessly from melee combat to devastating magic that lets you hurl your enemies across the battlefield or drain their life to sustain your own. Fight alongside Abram, who uses his own abilities to create openings you can exploit to deliver devastating follow-up attacks. Platforming and Puzzles: An Evolving Adventure Each chapter introduces unique traversal and puzzle mechanics, from reversing the ravages of time, to altering the laws of gravity. Leap, dash, and double-jump your way through a breathtaking world as you develop a growing arsenal of traversal abilities. Customize, Evolve, and Master Your Power Shape Ryn’s abilities with over 40 upgrades, 13 outfits, and 20 relics that shape your approach to encounters. Adapt your build to suit every challenge, or master one style and take on the world your way. Built on Player Feedback Echoes of the End: Enhanced Edition is a free update built on the feedback players have given us since launch, refining nearly every aspect of the game and adding new features. Some highlights include: - Overhauled combat system and animations - A new equipment system with 13 unlockable outfits and relics for custom builds - New Game+ - Reworked intro and faster early game progression - Improved movement, controls, and overall performance Every change was shaped by our conversations with the community, to make sure we deliver the most complete version of Echoes of the End yet. We hope you enjoy your adventures in the newly improved world of Aema.