Rooted in self-expression, NBA LIVE 16 takes player customization to another level. Whether it’s how you look or play, your entire journey is all about you. Put yourself in the action with an all-new, easy-to-use HD face scanning app, GameFaceHD and outfit your player with the freshest gear before you even hit the court. With the all-new physics-based player movement system, LIVE Motion, experience free-flowing movement and unparalleled control on the court. Add in fast-paced and fun online multiplayer play through the innovative LIVE Pro-Am mode, to progress and compete with your friends and it’s the perfect time to Rise Together.