DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Anime Music Pack 1
The Anime Music Pack includes a total of 11 songs coming from the original Anime of DRAGON BALL, DRAGON BALL Z, and even DRAGON BALL GT! Fight to the sound of your favorite Openings and Endings ("CHA-LA HEAD-CHA-LA", "WE GOTTA POWER", etc…) but also some of the most iconic background music. The ultimate dream for every DRAGON BALL fan and a real treat for the ears!