DOA5LR Premier Sexy Costume Marie Rose
Swimsuits for the newest hot DOA fighters! This costume is also included in the Premier Sexy Costume & Movie Set. *You must have the latest update installed before using these costumes. *Characters must be purchased separately. *A free download of Costume Catalog 1 is required.