Desperados III: Money for the Vultures - Part 2: Five Steps Ahead
In the second part of "Money for the Vultures", the gang return to Louisiana to challenge a new member of the DeVitt family. Explore a brand new location in the Bayou State, reunite with Isabelle for more Voodoo shenanigans and face off against a mastermind worthy of your talents.